RE: jedna opravarenská

Zdenek zdej na atlas.cz
Neděle Srpen 4 07:53:57 CEST 2019

Myslel jsem, že tohle už pár let neplatí. Tenkrát vyšlo pár článků o tom, jaké je to plýtvání, když se vyhazují i funkční věci a není možné je znovu použít. Nějak jsem měl zafixováno, že to vedlo ke změně pravidel pro sběrné dvory... :-(

Jinak mám se sběrným dvorem nedávno čerstvou zkušenost. Několik elektrospotřebičů (funkčních) mi vzali bez problémů, za skříně jsem ale musel zaplatit a na místě je rozštípat. Žádnou evidenci osob nevedou (jméno ani bydliště si nijak neověřovali). Takže kdybych tam každý týden vozil plný kufr odpadků, bude to OK. Ale jednou za 20 let dovézt 2 skříně je problém.

Zdeněk

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Petr Zahradník
Sent: Sunday, August 4, 2019 12:38 AM
To: HW-news
Subject: RE: jedna opravarenská

Problém je, že na tohle byla vytvořena klasicky totálně pitomá legislativa. Za prvé se jim to moc nehodí, za druhé jim hrozí sankce. Správně by se to totiž věc využít měla, pokud to ještě lze, ale jakmile se stane odpadem, je to problém. Pěkné čtení (sice staré, ale asi ještě platí) třeba zde:

http://www.envigroup.cz/aktualita-537.html

Petr Zahradník, počítačový expert
e-mail: clexpert na clexpert.cz
mobil: 602 409 601, telefony: 475 501 627, 910 256 000
Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem