RE: Tak nám zablokovali pana Kubáče

Petr Zahradník clexpert na clexpert.cz
Čtvrtek Srpen 1 14:16:28 CEST 2019

Mimochodem, Petře, já jsem si na tebe zrovna někdy v polovině července vzpomněl a říkal jsem si, že už ses tu dlouho neukázal. Tak koukám, že jsi stále přítomen 😊

Petr Zahradník, počítačový expert
e-mail: clexpert na clexpert.cz
mobil: 602 409 601, telefony: 475 501 627, 910 256 000
Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem

-----Original Message-----
From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of Petr Kubáč
Sent: Thursday, August 1, 2019 7:24 AM
To: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Subject: Re: Tak nám zablokovali pana Kubáče

Vážení kolegové

"pan Kubáč" je letitý člen této konference - takže bych s dovolením
zopakoval bonmot Marka Twaina "Zprávy o mé smrti mě poněkud zneklidňují...."
Blokáda mého blogu - je technologické neumětelství zaměstnanců TV NOVA
spravujících BLOG.CZ

Texty blogů procházejí ultra-primitivním filtrem na "závadný obsah" a z
důvodu botů, kteří si zakládají blogy a ty plní odkazy na koví-co zalbokoval
BLOG.CZ ve svých textech řetězec "HTTP" - jiste si doveete představit jakou
melu to způsobilo.

TAkže puberťačkám co píšou "blogísek o Miley Cyrus" to třeba nevadí že můžou
( prakticky ) psát jen prostý text - ale mně to vadilo a ultra- tak jsem
nechal ten blog zablokovat ať se vidí co se děje.

Do září nemám čas ale pak se budu vážně zamýšlet nad nějakým jiným hostingem

Zdraví Petr Kubáč