Prijimac na 433 Mhz

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Úterý Duben 30 22:08:18 CEST 2019

Přesně to rozhodlo - moc se mi líbily i ty popsané naskenované protokoly,
pak si člověk může přerovnávat data podle libosti. A mám to stejně - něco
rozdělám, oživím do stavu částečné nebo úplné funkčnosti, ale ve shluku
kabelů a modulů, a tím to skončí, protože mne přestane bavit vývoj, už se s
tím crcám moc dlouho a potřebuju čas na něco jiného :)

Pavel Kutina

----- Original Message -----
From: Jan Kuba
To: HW-news
Sent: Tuesday, April 30, 2019 6:41 PM
Subject: Re: Re[2]: Prijimac na 433 Mhz

Hlavně je to celé hotové a naservírované  na podnose.
Já rozumím tomu, že si chcete něco postavit, zkusit, dokázat si, že to
funguje. Znám to , mám takových projektů spousty a v momentě, kdy
už to funguje a zvítězil jsem nad tím tak už mě to přestává bavit a jde to
do skříně.
Ale soudím podle sebe - mám stále méně času a je fajn, když něco hotového
najdu a nemusím se s tím prát úplně od začátku.

 ukecal
mne ten linkovaný popis RTLSDR na Orange. Jdu objednávat, to vypadá moc
zajímavě...

Bez virů. www.avast.com