flash NAND a zapis bez vymazani bloku

Libor Konečný support na mikrovlny.cz
Úterý Duben 30 20:41:21 CEST 2019

Tak  zapis po 512 bajtech pomohl, ale trapim se dale....
Kdyz zapisu cca 31kbytes, tak zapis dalsi page totalne jakoby prepsala i
castene page pred ni.
Se mi nechce verit, ze by to bylo tak komplikovane.U NOR paralelni
flash  mi to nedelalo.
SPI sbernici mam napsanou vlastni a vyuzivam 4 bitove cteni na jeden
clock, ale ani po jednom bitu neni zmena k lepsimu.
SPI radic z procesoru s presnym casovanim nepouzivam.
Je mozny problem v casovani ?
U paralelni NOR tam to casovani musi byt presne, ale u NAND SPI taky ?

Existuje nejaky levny USB programator, ktery bych koupil pro test?
Existuje  SDK s podobnou SPI NAND pameti?
Zkusim jeste jineho vyrobce.

Dekuji
LK