Prijimac na 433 Mhz

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Úterý Duben 30 18:54:13 CEST 2019

http://www.ebastlirna.cz/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=12539&postdays=0&postorder=asc&start=15

uplne poslaedni prispevek je nejaka yagi smerovka.

U toho SDR prijimace muze byt problem se zahlcenim od mistnich vysilacu, od
ruznych sluzeb.
Mozna by nebylo od veci pouzit nejaky SAW filtr
(
https://www.ebay.de/itm/2-Stuck-EPCOS-Low-loss-SAW-Filter-433-92-MHz-B39431-B3555-U310-M1498/272167255489?hash=item3f5e6ebdc1:g:CZwAAOSwr7ZW5HNI&frcectupt=true
 )
ktery propusti jen to ISM pasmo.
Je treba myslet na to, ze na vstup jde uplne vsechno, zadna preselekce
neexistuje. A vzhledem k pomerne malemu dynamickému rozsahu
toho prijimace to muze zahlcovat treba lokalni BTS atd...
Pada pak citlivost pro ostatni kmitocty.

Bez
virů. www.avast.com
<#DAB4FAD8-2DD7-40BB-A1B8-4E2AA1F9FDF2>