OrangePi NAND boot (was Re: Prijimac na 433 Mhz)

Michal Grunt michal.grunt na gmail.com
Pondělí Duben 29 16:30:39 CEST 2019

Mám zkušenosti s OrangePi Zero Plus 2 (H3)
http://www.orangepi.org/OrangePiZeroPlus2/
Po stáhnutí ARMbian obrazu, nakopírování na SD kartu a nabootování z
SD karty stačí spustit armbian-config a je tam přímo volba Install to
NAND, eMMC... a za pár minut je hotovo.