Zase Eagle - chyby ve schematu

Cizek Milan Cizek.Milan na seznam.cz
Pondělí Duben 29 13:49:57 CEST 2019

Já to dělám tak, že označím skupinu, pak přepnu na move, pak kliknu pravým
do prázdného místa a dám move group.
--
Milan Čížek

---------- Původní e-mail ----------
Od: Pavel Kutina <hw na prelude.cz>
Komu: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Datum: 29. 4. 2019 12:52:33
Předmět: Re: Zase Eagle - chyby ve schematu
"Aha, tady je zase ten atomovej pes... to by ledacos vysvětlovalo.

Dělal jsem to v celém schématu tak, jak to šlo, tedy označit group a cuknout

s ní. Nic jako Move group tam nevidím - ale při tažení celou grupou mi to
normálně drží gumové spoje (Samozřejmě net - ty wire to potrhá, ale ty tam
nemám.). Jak se má přespouvat správně? Označím blok a... co dál? Mám rád
intuitivní software, ke kterému člověk nepotřebuje manuál :)

Pavel Kutina
"