Prijimac na 433 Mhz

Michal Grunt michal.grunt na gmail.com
Pondělí Duben 29 12:55:50 CEST 2019

A co RPi, OrangePi... OrangePi s NAND nabootuje behem par vteřin a bude to umet vechno co potřebujete na ten sběr dat.

Od: Pavel Kutina
Odesláno:pondělí 29. dubna 2019 11:31
Komu: HW-news
Předmět: Re: Re[2]: Prijimac na 433 Mhz

Ano, já vím, ale jednak to znamená další mobil, druhak to znamená naučit se
pro něj programovat - a ani jedno z toho není cesta, kterou bych chtěl jít.
Pomocí SDR očmuchat, co v okolí chodí, na to nasadit nějaký modulovitý
přijímač s cyhtřejším jednočipem a data sypat do domácí MySQL a dál si s tím
pohrát tudy. Fakt nechci další klikací tamagoči natrvalo v provozu, navíc v
režimu, že na něj nikdo klikat za jedno nebude chtít, za druhé nebude smět
:)

Pavel Kutina