Zase Eagle - chyby ve schematu

Tomáš Urbanec tommypnq na centrum.cz
Pondělí Duben 29 12:20:14 CEST 2019

Zdravím,
nejsem digitálník, ale v nějaké druhé hodině Eaglu jsme se učili u
digitálních spojů používat net, vyvést ho ze součástky jenom kousek a
pojmenovat. To samé na druhém konci schématu u druhé součástky,
propojení se uskuteční pojmenováním stejně. Kontrolou show nazev_sig to
pak zobrazí všechny takhle propojené úseky. Pro estéty ještě můžete
schéma rozdělit do několika sheet, mezi nimi také propojujete pomocí
názvů jednotlivých net spojů. Samozřejmě, jak začnete posouvat velké
bloky a začne se to různě patlat do sebe, tak to je cesta k šílenství...
        Tomáš Urbanec