Prijimac na 433 Mhz

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Pondělí Duben 29 10:41:15 CEST 2019

RTL-SDR mám a právě na něm jsem viděl, kolik toho je v tomhle pásmui kolem
baráku, tak bych chtěl spíš něco, co nepotřebuje žádný větší počítač. Chtěl
bych zkusit nějaké hraní s ESP32 a zkusit to třeba sypat do domácí databáze,
třeba by se z toho dalo vyčíst něco zajímavého pro lokální meteo. A i kdyby
ne, je to fajn zábava...

Asi začnu od toho RFM69 a uvidíme - ten SiS se mi od pohledu líbil víc, ale
podle zběžného pročtení datasheetu mi to připadalo, že by mohl mít problém s
"náhodnými shluky pulsů", které já bych si už v MCU snad nějak rozlousknul,
ale zdálo se mi, že tam očekává nějakou "protokolovou kázeň" :)

Pavel Kutina

----- Original Message -----
From: Jan Kuba
To: HW-news
Sent: Sunday, April 28, 2019 8:26 PM
Subject: Re: Prijimac na 433 Mhz

Jestli si chcete hrát se signály v ISM pásmu 433MHz doporučuji RTL SDR
"klíčenku" a rasbperry.
Projektů je na webu hodně a možností mnohem více než s obyčejným přijímačem
pro ISM.
Jde o to, že některá zařízení používají AM modulaci  ( klíčovaná nosná ) a
některé FM ( WFM )
https://www.rtl-sdr.com/tag/433-mhz/

https://www.rtl-sdr.com/video-on-hacking-433-mhz-devices-with-an-rtl-sdr-and-raspberry-pi/

něco na orange:
http://integrac.sk/tutorial-navod-ako-vyrobit-rtl-sdr-server-ovladany-na-dialku-na-orange-pi-zero/

Mám kamaráda radioamatéra, ten se baví tím, že to ISM poslouchá , dekóduje a
pak posílá svoje signály - patřičně upravené :-)
Například bezdrátové zvonky prý mají statické kódy.  Lze vysílat všechny
kombinace  dokola  a  tím zvonit po celém městě.

Až vás to přestane bavit, stačí přeladit na 1090MHz a i s malinkou anténkou
trackovat letadla:

https://www.rtl-sdr.com/adsb-aircraft-radar-with-rtl-sdr/