ot: sw: thunderbird, zustavaji neprectene a neviditelne zpravy ?

ajtservis info na ajtservis.cz
Pondělí Duben 29 08:06:57 CEST 2019

to jsem se presne docetl na webu a take ve slovenstine :-)
predpokladam pravym mysi a hledat,jenze ja tam zadny "opravit priecinok"
nemam. nebo nevim co mam hledat :-) mam tam maximalne "provest udrzbu" a
to nepomaha.
tomik.

--
AJT SERVIS s.r.o.