Prijimac na 433 Mhz

mpap na quick.cz mpap na quick.cz
Neděle Duben 28 19:06:40 CEST 2019

Ano, moduly s SMA konektorem, jak s RF switchem, tak bez něj. Měl jsem
postavený přijímač i vysílač, mcu byl 8bit PIC na 48MHz. Modul byl od
PICe vzdálený asi 20cm. Antény byly typu pendrek. Průchod signálu přes 3
obytná patra do sklepa nebyl problém. Výkon PA lze  softwarově
korigovat, měření RSSI je k dispozici.

Právě kvůli problémům v pásmu 2.4GHz s moduly NRF24L01 jsem přešel na
433MHz.
Miloš