kodovaci prepinac

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Čtvrtek Duben 25 18:58:26 CEST 2019

Existuje jich ještě více druhů, 0-7; 0-9; 0-F; 0-3....
Docela jistě je to z nějakého univerzálu, do kterého se dá kódovací
kolečko (kousek plošňáku) a horní dekl má shora popisek a zdola důlky.
Ten spodek je univerzální a proto se obávám, že popis 8421 je pozůstatek.
Například ECE má pro 4 polohové výstupy 0123:
https://www.tme.eu/cz/details/erd604amz/prepinace-kodovaci/ece/

Proto hledám někoho, kdo to ví s jistotou.