Re: Čínský audio přehrávač, reklamace

Michal Grunt michal.grunt na gmail.com
Středa Duben 24 20:02:53 CEST 2019

Asi to všechno vezmu od Mouseru. "Audio" kondenzátory mají. Teda ne že
bych je nutně potřeboval a musel ty speciály mít, ale když už to mám
kuchnutý tak je také vyměním a oproti "normálním" ta cena není zas
taková (no možná jo, ale celkově jde o desetikoruny). Prodejce jsem
požádal o refund ceny těch tří OZ (komplet včetně poštovného přes
mausel.eu)...

Děkuji všem za rady.

Akorát jsem pořád nezjistil jak u otevřeného dispute přidat další svůj
komentář (novou skutečnost). Napsal jsem to tedy do obrázku, který
připojit jako další jde...

MG