Zacatecnik v Eagle - hromadne zmeny parametru

Robert Baranka hwlist na centrum.sk
Středa Duben 24 13:32:30 CEST 2019

Dňa 24. 4. 2019 12:28 Pavel Kutina  wrote / napísal(a):
> [...]
>
> Takze za pochodu vymyslim, jak co udelat lepe a radostneji, obcas se tak dostavam k pozadavkum, jak co zmenit na hotove desce hromadne.
>
> Aktualne bych potreboval zmenit velikost popisu soucastek z defaultnich 50 mil na neco mensiho. Akorat ze ty soucastky uz na desce lezi a delat to rucne je pomerne otravne.

uvolnit popisky od suciastok - pri zapnutej vrstve t/bOrigin oznacit (Group) vsetky suciastky, potom uvolnit (Smash) pre oznacenu skupinu - Ctrl + pravy klik do skupiny
po tomto by mali byť vsetky popisky uvolnene - dostanu svoj "origin" symbol +
potom skryt vsetky vrstvy okrem vrstiev s popisom t/bNames (t/bValues), opat oznacit (Group) vsetky popisky, potom zmenit (Change) vysku pisma (Size), hrubku (Ratio...), typ (Font) - pre skupinu Ctrl + pravy klik

> Totez by se mi hodilo treba pro tvar via - misto kulatych bych radeji octagon, ale delat to po jednom? Nemluve o tom, ze neumim vybrat via a properties na jeden klik, vzdycky se asi osmkrat trefim do cesticek kolem, do zlutych car a podobne.

opat zobrazit vrstvu Vias (pady takto nejdu), oznacit skupinu a potom zmenit tvar (Shape), priemer (Diameter), dieru (Drill) a vrstvy (Via), pre skupinu Ctrl + pravy klik (funguje aj pravy klik a Change: Group)
na zmenu pad-ov a via-s bol kedysy soft xpad aj s gui, ale do xml (>E6) asi nepojde

> Totez treba pro hromadnou zmenu sirky spoje - nejak bych si to predstavoval, jakoze si vyklikam spoje, ktere chci mit jednou sirkou, kliknu "nejak nekam" a vyberu 24 mil misto defaultnich 10 mil (nebo naopak).

sirku spojov mozete zmenit tak, ze vyberiete pozadovanu sirku (Change > Width) a potom klikate na spoje, sirku ktorych chcete zmenit

> Daji se takoveto pozadavky realizovat nejak inteligentne rychle a jednoduse?
>
> Diky za tipy zkusenejsich.
>
> Pavel Kutina

na lepsie "triafanie" do uchopovych bodov pomoze lupa a pripadna zmena nastavenia "SET CATCH_FACTOR" a SET SELECT_FACTOR
len poznamenam, ze poslednu verziu som videl E7 a kreslil som naposledy v E5, je mozne ze uvedene postupy uz nebudu funkcne :-)
robo