Re: STM32F051 a Input Capture

hudaklan na volny.cz hudaklan na volny.cz
Úterý Duben 23 22:30:45 CEST 2019

Tak se omlouvam, jako vzdy byla chyba u mne.
Podle vseho byl problem v pripojeni vystupu kanalu 1 z PWM
do kanalu 1 mereni sirky pulzu. Kdyz jsem odpojil kabliky
z PWM do vstupu z novu je poradne pripojil, tak vse zacalo fungovat tak jak ma.
Bohuzel jsem se nepodival poradne na pripojeni, nez jsem je ve zlosti vytrhl.

Diky HUDA