Re: Čínský audio přehrávač, reklamace

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Úterý Duben 23 21:28:09 CEST 2019

Udelat sam si muze clovek spoustu veci, v mem pripade na to neni cas.
Nakonec kdyz spocitate cas a usili tomu venovane dale  soucastky desku a
dalsi naklady s tím spojene , budu na cene vyssi nez onech 100 dolaru.

Ta doba, kdy jsme si staveli nabijecky, zesilovace atd. je tatam...   Jo
pokud si to chce nekdo vyslovene postavit pro radost to je jiná!

út 23. 4. 2019 v 19:19 odesílatel Jaroslav Buchta <