Re: Čínský audio přehrávač, reklamace

Úterý Duben 23 17:04:16 CEST 2019

V rámci dispute je možné i diskutovat, odmítnutí návrhu je jen jednou z akcí. Takže
to chce udělat dvě věci, odmítnout a pak napsat další argumentaci jako další
zprávu, příp. přidat fotky atd. Když odmítnu, tak obchodník může dát další
(proti)návrh, dokonce i několikrát než vyprší ten čas na běžnou dohodu a vloží se
do toho Ali sám. Ale několikrát se mi už stalo, že Ali vstoupil do dispute téměř
okamžitě (třeba druhý den, i když tam bylo psané, že obchodník má X dní na reakci)
a uzavřel to odsouhlasením mého návrhu, ať už to byl full refund nebo partial.

Jedna konkrétní zkušenost byla, že mi poslali něco funkčního, ale jiného, než jsem
objednal. Do dispute jsem napsal, že poštovné zpět by bylo víc, než cena produktu a
že navrhuju nevrátit a full refund. Obchodník navrhl refund 0, Ali vstopupil a
vyhověli mě a peníze jsem za pár dní dostal, tratil jsem jen kurzový rozdíl.

D.O.