Re: Čínský audio přehrávač, reklamace

Marek Sembol hwm.land na gmail.com
Úterý Duben 23 13:04:06 CEST 2019

Moje zkusenost (i kdyz teda o dost levnejsi zbozi):
-otevrel jsem dispute, pozadal jsem plnou kompenzaci. Pridal jsem tam
spoustu kecu co to dela/nedela, nejake nafocene obrazky hodnot na meracich,
kterymi jsem pristroj meril (neco jako vase z oscilo)
-cinan nabidl nejakou smesnou castku, at si to necham spravit
-napsal jsem, ze nemam u koho a opet pozadal o plnou kompenzaci
-cinan pozadoval zaslani zpet
-pozadal jsem ho o shipping label (na zaklade ktereho to pak vyplaci on to
postovne)
-poslal nesmysl
-napsal jsem, ze to neni shipping label a pockal, az se vlozi ali
-full refund, hotovo

Jednou se mi u dispute stalo, ze Ali rozhodlo proti mne, ale soucasti
zduvodneni bylo, ze jsem dostatecne nedolozil nefunkcnost a podrobne
pozadavky jak dolozit (jake fotky, ceho,video jake, .... proste navod jak
pro blbce). Takze jsem odmitl rozhodnuti ali (i to jde), a dodal jimi
pozadovane obrzky => nove rozhodnuti v muj prospech

Marek