Re: Reklamace v číně

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Úterý Duben 23 12:05:43 CEST 2019

Já jsem 1x posílal na reklamaci meřící přístroj na LAN (ethernet). Vědět,
jakej s tím bude vopruz, odpustil bych si to.
Zásilka poslaná do Číny se ztratila a našla až po 2 měsících s tím, že
adresát neexistuje. A přišlo to zpátky.
Takže jsem to posílal podruhé, to už dorazilo ( adresa úplně jiná než jsem
dostal původní )  a prodejce napsal, že reklamaci neuznává, že bylo
provozováno v rozporu s návodem.
Chvíli jsme si ještě dopisovali, ale pak jsem už neměl sílu a chuť to
dotáhnout do konce.
Ve výsledku nemám nic a ještě to stálo peníze za zaslání  a spoustu času.

Bez
virů. www.avast.com
<#DAB4FAD8-2DD7-40BB-A1B8-4E2AA1F9FDF2>