NFC / RFID id čipů / zařízení

Jan Půhoný konference na puhy.cz
Pondělí Duben 22 18:20:29 CEST 2019

Zdravím konferenci,

měl jsem chvíli času tak si tady hraju s Arduinem a PN532 NFC reader.
Konkrétně mám modul od elechouse a k tomu tyto knihovny:

https://github.com/elechouse/PN532

Mám to přes i2c připojené k Arduinu. Funguje to.

Normální tagy mají na pohled nějaké náhodné ID, to jsem tak nějak čekal.
Ale co mě překvapilo, tak můj Samsung XCover má jako základní ID 05 06 07
08 . Ostatní telefony (Apple a nějaký číňan) co jsem zkoušel měly vždy něco
náhodného stejně jako Mifare čipy ... typicky něco jako např. ... 01 6F 7A
58

To 05 06 07 08 mi připadá jako buď hodně velká náhoda nebo to je normální,
že mají telefony takovéto id a např všechny telefony stejného typu to budou
mít stejně?

Díky,

Honza Půhoný