Re: TECSUN PL-660 rotační enkoder

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Středa Duben 17 11:17:22 CEST 2019

A není jednodušší si projít kategorii třeba u Farnella? Nezkoumal jsem to
detailně, ale něco takového:
https://cz.farnell.com/alps/ec11b152420g-stec11b01/encoder-vertical-11mm-30det-15ppr/dp/1191733

Možná by to chtělo vyndat ten originál, aby bylo vidět (a dalo se změřit),
kde a jak má packy a kontakty, jak velký je to vlastně futrál a tak podobně,
kolik má vlastně pulsů na otáčku a tak dál. Pak se dá vybírat - ALPS, Bourns
a tak dále, dobastlit by tam šlo asi ledacos. Čínský "originál" bude stejně
kopií někoho z těch větších, jen to bude chtít hledat podle mechaniky a ne
podle označení.

Pavel Kutina

----- Original Message -----
From: Michal Grunt
To: HW-news
Sent: Wednesday, April 17, 2019 7:17 AM
Subject: RE: TECSUN PL-660 rotační enkoder

To bych mohl vyzkoušet, ale pokud bude stat novy enkoder (original, ne Cina)
stovku asi bych ho rovnou vyměnil nez na cas prodluzoval jeho životnost.
Něco jineho by to bylo pokud by nebyl k sehnani nebo to byl nejaky muzejní
kousek. Rozlusti někdo podle vyrazeneho znaku výrobce? Mohl bych kusit znak
z obrazku vystrihnout a ukázat ho Googlu jako tu nedávno někdo identifikoval
nejaky konektor…

MG