Re: TECSUN PL-660 rotační enkoder

Michal Grunt michal.grunt na gmail.com
Středa Duben 17 11:13:03 CEST 2019

Zatím jsem našel jenom jedno místo kde je k sehnání:
https://www.anon-co.com/product/tecsun-pl660-tuning-encoder

Jinak nic. Ani výrobce nemohu identifikovat podle loga (jakovy dvě C v
sobě zaháknuté a jedno je zdcadlově obráceně). Zkusil jsem napsat
přímo na TECSUN. Když nic jiného nezbyde tak to holt rozeberu a
vyčistím (i když to asi bude jenom dočasné řešení).

MG

út 16. 4. 2019 v 21:05 odesílatel David Obdrzalek