Microchip PIC CCP - detekce přetečení

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Úterý Duben 16 10:30:48 CEST 2019

Ahoj vespolek,

Bavím se takovou akademickou činností - mám midrange PIC, kterým čtu signály pro modelářská serva (dva současně).
Používám celkem základní hardware CCP v režimu "Capture every edge".
Při hraně L->H si uložím hodnotu, při hraně H->L od aktuální hodnoty odečtu uloženou a to je moje délka pulzu.

Akademicky se bavím tím, jak detekovat přetečení na úrovni CCP (nikoli na úrovni Timer). Zatím jsem dospěl do stavu, že si detekuji přetečení Timer a pokud k němu došlo právě jednou a zárověň došlo k podtečení při odečítání, je měření v pohodě, pokud nedošlo k podtečení, tak je problém. Pokud došlo během měření k více přetečením Timer, tak je problém vždy.

Existuje nějaká jiná chytřejší metoda?

Díky