Permitivita cuprextitu vs. teplota

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Pondělí Duben 15 20:02:51 CEST 2019

Suhlasim, ze to bude zavisiet od konkretneho vyrobcu; presnejsie povedane,
pokladam za takmer vylucene ze by vyrobca bezneho FR4 teplotny koeficient
permitivity specifikoval (a ak by to nebolo FR4, ale nieco lepsie, tak by
si o tom asi vedel).

Ale aspon jeden zachytny bod, pozri obrazok 2 na str. 4 v
https://www.rogerscorp.com/documents/2122/acm/articles/Understanding-When-To-Use-FR-4-Or-High-Frequency-Laminates.pdf
. Tento obrazok sa pri gugleni dost casto opakuje z roznych zdrojov,
neviem, ktory z nich je primarny. Ak je dana krivka reprezentativna pre
"bezne" FR4, tak to je zhruba 1% na 25 stupnov, plusminus.

wek