Re: Porovnání čidel MEMS na meteorologii

Zdeněk Lada zdenek023ster na gmail.com
Pondělí Duben 15 09:24:39 CEST 2019

Zdravím,

tak jsem rozebral svůj datalogger s čidlem SHT11 a v měřicí komůrce má také
pro oddělení od měřeného prostoru velmi tenký papír. Dá se tedy říci že se
toto řešení využívá běžně i u profesionálních měřících přístrojů s
kapacitními vlhkoměry. Děkuji za pomoc. Jinak máte někdo zkušenosti s
kapacitními senzory HUMICAP? Dají se koupit na Ebay a měli by mít právě
dobré vlastnosti i v agresivním prostředí.

https://www.ebay.com/p/Vaisala-16663-hm-HUMICAP-Relative-Humidity-Probe-Sensor-16663HM/740642121

Zdeněk

út 9. 4. 2019 v 7:53 odesílatel hwnews konference <hwnews na cncnet.info>