Re: Flux - jaký?

Pondělí Duben 15 01:19:07 CEST 2019

Potíž není v hoření, ale v samotné teplotě, při které se to PVC rozkládá a uvolňujou
se z něj ty fujtajblíky. K tomu je uvolňovaný HCl katalyzátor rozkladu, udává se, že
nad 160°C to už jde rychle, při tavení páječkou už kolem 200°C je to tedy jistota.
Ostatně proto to děláme, aby se PVC rozkládal a uvolněný sajrajt něco čistil. Takže
leda tak, aby se toho tavilo opravdu co nejmíň.

D.O.