Re: Flux - jaký?

Sobota Duben 13 22:16:07 CEST 2019

Za komaněů jsem kupoval kalafunu na paření prasat. Byl toho možná
půlkilový pytlík za pár korun. A dá se koupit i teď.
https://www.zznhp.cz/e-shop/3416-kalafuna-smola-na-pareni
Asi je to bio produkt :-) píšou že je to borovicová smůla. Ale taky jsem
slyšel, že vdechování spálené kalavuny je podobně škodlivé, jako
kouření.Takže jsem se naučil na všechno patlat tavidlo RMA7 z TME. Sice
je drahé, ale zas tolik se ho nespotřebuje a ta kalafuna v něm je nějak
čištěná.

Anděl