Re: Flux - jaký?

Sobota Duben 13 21:46:55 CEST 2019

Acyplirin čili kyselina acetylsalycilová se teplem rozkládá na kys. octovou a kys.
salicylovou, která se dál rozkládá na CO2 a fenol - jedovatý, snadno a rychle se
vstřebává dýcháním i skrz kůži.

Při hoření PVC uvolněný chlor snadno zreaguje na fosgen - prudce jedovatý plyn (za
WW1 bojový plyn, proslavil se u Verdunu), případně se plynný chlorovodík rád spojí s
vodou na silně žíravou kys. chlorovodíkovou.

Tak jestli tabletky anebo novodur -- je to skoro nastejno.

D.O.