[OT] Decathlon RFID label

sam.hw sam.list.hw na gmx.com
Sobota Duben 13 16:36:29 CEST 2019

Zdravim,

doted jsem si to myslel taky, ale nedokazu pochopit algoritmus identifikovani poctu kusu stejneho EAN.
Kdyby to zbozi vykladali po jednom na nejaky pas, tak ano. Ale kdyz projede s vozikem
pres snimaci zarizeni a ma tam nekoli bedynek piva, dva kartony cokolad, ...
A to ty bedynky a kartony v sobe nemaji RFID, jenom samotne zbozi.

  Sam