[OT] Decathlon RFID label

sam.hw sam.list.hw na gmx.com
Sobota Duben 13 15:11:40 CEST 2019

BTW: toto jeste chapu, obycejne se tam hodi z kazdeho typu jeden kus ...
ale znami mi vypravel, jak to ted hodi v makru:
prejede vozikem plnem zbozi pod portaalem a za nim se rovnou plati.
To by ale (asi) znamenalo, ze kazdy kus (treba kazda tabulka cokolady v kartonu) ma svoje jedinecne ID.

Nebo je ta technologie vymyslena nejak jinak? Netusim.
Bohuzel karticku tam nemam, takze tam ani nechodim nakupovat.

  Sam