[OT] Decathlon RFID label

Sobota Duben 13 14:25:53 CEST 2019

Delsi dobu je mi zahadou, jak ta krabice co se to do ni hazi u pokladny,
skenuje zbozi. Dnes jsem kupoval rukavice kde nebyl videt ani kousek
nejakeho caroveho kodu, tak jsem byl zvedavej, ale hned to nacetlo.
Uvnitr rukavice je na papiru nalepeny stitek, oznaceny jako RFID, a kdyz
jsem ho chvili hladil, tak se uprostred vyrysovalo nejake smeti, asi cip...

To teda cumim, je to fakt normalni RFID? Predpokladam, ze ho to i nici
po koupi a pouzivaji to i jako ochranu proti kradezi nebo ne?

S destrukci jeste vyckavam kdyby me napadlo delat funkcni pokusy ;)