Re: OT: Pátek, "hi-fi s modrou LED"

sam.hw sam.list.hw na gmx.com
Pátek Duben 12 23:07:54 CEST 2019

Zdravim,

ten generator mi pripomel dobu naseho muzicirovani s kamaradem.
Jako radioamateri (dnes se tomu rika bastlici) jsme si samozrejme veskerou vybavu delali sami.
Pak jsme se nekde docetli o ucincich nizkych frekvenci na vnimani, na nalady:
jaka frekvence vyvolava pocit radosti, euforie, smutku, ci tsrachu.
Nasli jsme par knizek (klasickych papirovych, o internetu tehdy nikdo ani nesival)
a vedle studia tech taju jsme zaroven zacali konstruovat oscilatory ruznych frekvenci.

Slo to docela dobre, parkrat jsme to na nasem garazovem auditoriu i vyskouseli
(ale vysledek se tezko zhodocuje - co nas poslouchali, byli obycejne vzdy v euforii).
Pak jsme se ale docetli, ze mezi frekvencemi, co jedna vyvolava radost z pozitku a tou,
co zpusobuje infarkt (nebo to byla mrtvicka?) je rozdil asi 0.4 Hz.
A to byl konec pokusu v tomto smeru.

Kdyz tak koukam na nabidku toho generatoru, tak premyslim, ze jsem dnes uz mohl byt hodne za vodou,
kdybych se tehdy nebal.
:)

  Sam