RE: Flux - jaký?

Petr Zahradník clexpert na clexpert.cz
Pátek Duben 12 22:45:38 CEST 2019

Nebyl to acylpyrin? Ten jsme používali pro pájení také 😊 A to byla parádní vůně 😊

Petr Zahradník, počítačový expert
e-mail: clexpert na clexpert.cz
mobil: 602 409 601, telefony: 475 501 627, 910 256 000
Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem

From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of Jan Kuba
Sent: Friday, April 12, 2019 10:01 PM
To: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Subject: Re: Flux - jaký?

Kdyby náhodou někdo věděl o co jde, prosím napište. Pro mě to není jen ta vůně ale i s ní spojená nostalgie a atmosféra doby minulé.

Stejná kalafuna ( stejné vůně )  byla přiložená do nějaké ruské stavebnice, která obsahovala i páječku. Ta byla ve formě takového hranolovitého měděného kopyta, které se nahřálo na nějakém zdroji tepla a pak se s tím letovalo.
Byla to stavebnice různých krystalek a přijímačů pro střední vlny.  Obsahovala poměrně hodně  desek plošných spojů pro různé jedno, dvou i více tranzistorové verze přijímačů.
Tranzistory byly všechny stejné MP40 a MP42

[https://ipmcdn.avast.com/images/icons/icon-envelope-tick-round-orange-animated-no-repeat-v1.gif]<https://www.avast.com/sig-email?utm_medium=email&utm_source=link&utm_campaign=sig-email&utm_content=webmail>

Bez virů. www.avast.com<https://www.avast.com/sig-email?utm_medium=email&utm_source=link&utm_campaign=sig-email&utm_content=webmail>