Re: Flux - jaký?

AZE aze na seznam.cz
Pátek Duben 12 22:38:09 CEST 2019

Já tu vůni tmavé kalafuny také pamatuji, ale už ji dlouho nemám. Ta světlá není ono. Nedala by se sehnat třeba v hudebních nástrojích?
Kde ještě se dnes používá?
aze

From: Jan Kuba
Sent: Friday, April 12, 2019 10:00 PM
To: HW-news
Subject: Re: Flux - jaký?

Kdyby náhodou někdo věděl o co jde, prosím napište. Pro mě to není jen ta vůně ale i s ní spojená nostalgie a atmosféra doby minulé.

Stejná kalafuna ( stejné vůně )  byla přiložená do nějaké ruské stavebnice, která obsahovala i páječku. Ta byla ve formě takového hranolovitého měděného kopyta, které se nahřálo na nějakém zdroji tepla a pak se s tím letovalo.
Byla to stavebnice různých krystalek a přijímačů pro střední vlny.  Obsahovala poměrně hodně  desek plošných spojů pro různé jedno, dvou i více tranzistorové verze přijímačů.
Tranzistory byly všechny stejné MP40 a MP42

     Bez virů. www.avast.com