Re: Fwd: OT: Zkracování adres, bylo Re: Magnetaky :)

Pátek Duben 12 07:52:01 CEST 2019

Jestli to dobre chapu, tak funkcnost toho zkraceneho linku bude zavisla
na provozu teto sluzby, nebude sluzba, nebude link...
A taky ta sluzba urcite nevznikla pro blaho lidstva ale hlavnim ucelem
bude cmuchani a slideni, zalezi tedy na co to pouzivat, u vtipu je to
samozrejme nepodstatne ale na soukrome dokumenty bych to nepouzival...