Magnetaky :)

Pátek Duben 12 01:12:06 CEST 2019

Když jsem si po dlouhé době pustil magneťák, že budu digitalizovat pásky
a pustil jsem si to do sluchátek, šum mě překvapil tak, že jsem hledal,
co je špatně. A to byla půlstopá 19. Když jsem se skutečně ujistil, že
ten šum je z pásku a né ze snímacího zesilovače, holt jsem musel
připustit, že jsem si mezi tím zvyknul na něco lepšího.

Ostatně jsou lidi, co stále ještě nedají dopustit na lampové zesilovače.
Při tom doba, kdy se neznalo tranzientní zkreslení, lampy hrály podle
muzikantů líp než tranzistory a technici to nedovedli vysvětlit, je už
dávno pryč. Slušné integrované zesilovače jsou navrhované s ohledem na
minimalizaci TID.

Anděl