Magnetaky :)

Pavel Troller patrol na sinus.cz
Čtvrtek Duben 11 20:10:31 CEST 2019

Ahoj,
  tak to je opravdu úžasné :-).
  To mi připomíná vynález teflonu, kdy Roy Plunkett u DuPontu vynalézal
karbofluoridová chladiva, nějaké plynné vzorky si ulil do tlakových lahví,
a když je pak chtěl použít, plyn nikde... Zato se z lahví vysypal šedavý
prášek. Prozkoumal ho a nestačil se jeho vlastnostem divit. A bylo to
tím, že z předchozích experimentů v lahvi zbylo cosi, co zafungovalo
jako katalyzátor a způsobilo to polymeraci :-). Ale to tu asi každý
ví...
  Pavel