mini cnc

ajtservis info na ajtservis.cz
Čtvrtek Duben 11 10:38:22 CEST 2019

v teto souvislosti jsem zvazoval, doplneni vsech nastroju o
distacni/dorazovy krouzek. Jde tohle nejak rozumne realizovat dodatecne,
tedy nejak instalovat/prilepit krouzek ve spravne vzdalenosti a
dostatecne spolehlive ?
pak by stacil jen senzor na material a limit na "Z" a stul by byl
chraneny a vubec pohodli by bylo jinde.
nastroje pouzivam na 90% 3,175 a par 4,6, a max 8mm.(prumer stopky)
tomik.

AJT SERVIS s.r.o.

Oparno 65
Velemín