mini cnc

Tomas Urbanek turbyho na me.com
Středa Duben 10 18:16:59 CEST 2019

Tady je dobre zacit a naucit se spocitat rezne parametry pro nastroje a materialy. Dale najit hranice daneho stroje vzhledem k reznym rychlostem. Ti muze usetrit kvanta penez za znicene nastroje. A ver, ze ty nastroje muzou odejit dooost rychle :)

https://forum.strojirenstvi.cz/viewtopic.php?f=121&t=21103