Montazni krabice podlouhla

Dodo Racek dodoracek na gmail.com
Středa Duben 10 16:11:20 CEST 2019

Asi nie je poziadvka na vysoku dostupnost.
Jedno zariadenie, aj s prikonom par desiatok wattov, pri vhodnej poruche
zhasne cely rack...
A este prierez toho privodneho kabla ?

Ako preziva privodny 16A istic obnovu napajania vetvy po vypadku pri
zapojenych zariadeniach ?

Dodo

st 10. 4. 2019 o 16:00 Josef Zeman <jozem na volny.cz> napísal(a):