TME a PPL

Petr Zahradník clexpert na clexpert.cz
Úterý Duben 9 14:04:54 CEST 2019

Já PPL docela vítám. Sice mi u PPL změnili kurýra na horšího, než byl dřív, ale pořád lepší než Geis. Ti mi klidně nepřivezli zásilku vůbec. Protože jim řidič nepřišel do práce jeden den, ani druhý den, ani třetí den - to už jsem si pro ni dojel na depo těch asi 20 km. Žádný stres, nepřijde řidič, nevozí se zásilky.

Tak si ty zásilky posílej ke mně a můžeš si je vyzvedávat na srazu v mé kanceláři 😊

Petr Zahradník, počítačový expert
e-mail: clexpert na clexpert.cz
mobil: 602 409 601, telefony: 475 501 627, 910 256 000
Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem

-----Original Message-----
From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of ajtservis
Sent: Tuesday, April 9, 2019 1:49 PM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: Re: TME a PPL

kdyz jsem si po letech dohodnul zasilky TME nechavat u ridice, protoze
TME neumi zaridit geispoint, tak mi to prehodej na PPL ? no parada :-(.
dnes objednano a zaplaceno a avizo zkutecne na PPL.
zatim neni predano, abych mohl vyzkouset PPL parcel shop, ale jestli to
opet nepujde ...
PPL i GEIS maj depa stejne blbe daleko.
jak potesit zakazniky, to fakt umi ..
tomik.