jedna matematicka...

Richard Kaliciak hw.kaliciak na stonline.sk
Úterý Duben 9 10:10:05 CEST 2019

Ahoj Dano,

podla mna by bolo vyhodnejsie naimplementovat (naprogramovat) si este
jeden nezavisly generator nahodnych cisiel s inym polynomom.
Pocas mojej studentskej praxe som bol v time, kde bolo treba nahodne
generovat X a Y a ked sa X a Y geherovali pomocou jednej funkcie rand,
tak to nebolo dost nahodne (velka korelacia). Moja uloha bola
naprogramovat od OS nezavisly random generator. Niekde to mozno este mam
odlozene, bolo to v C-cku a na VAXe a fungovalo to podla predstav.

Richard Kaliciak