Re[2]: Horní propust 12dB/oct pro 150Hz

Glajc Pavel pavel.glajc na del.cz
Úterý Duben 9 05:49:56 CEST 2019

Jestli myslíte skinefekt, tak na 150 Hz se téměř neuplatní. Max. do 1%. Vzorce třeba na wikipedii.
pg

----- Původní zpráva -----
Odesilatel: Jan Waclawek (konfera na efton.sk)
Datum: 08.04.2019 21:39
Příjemce: HW-news (hw-list na list.hw.cz)
Předmět: Re: Horní propust 12dB/oct pro 150Hz

[preposielam]

Aplikacia bola vo vykonovej elektronike, prud bol cca 25A a vodic bol
z dnes beznej Cu s 18um s upravenym shapeom, aby to trochu vydrzalo.
Kolega to pocital nejakym internetovym kalkulatorom a mne pripadla
uloha tu dosku ozivit a rozchodit. Takze som tam prispajkoval ku
vsetkym kritickym draham licnu, ubytky klesli a s vykonovou sluckou
viac menej problemy uz neboli.

Tu ma este napadla jedna otazka k dratikom. Oni maju vo vseobecnosti
odpor DC a potom odpor od zlozky AC. Z prednasok si pamatam, ze odpor
AC je nekonecny rad, ale si uz nepamatam ako to spocitat. Neviete
prosim niekto nahodou, ako sa to spocitava?

A este jedna taka poznamka. p.Zahlava vo svojich prednaskach na Ampery
cosi mal o tom, ze ten odpor toho cu-platu je iny ako teoreticky odpor
cistej medi. Takze realita bude zavisla od vyrobcu ku vyrobcovi a od
typu pcb-platov.

a.