jedna matematicka...

Šerých Jakub Serych na panska.cz
Pondělí Duben 8 22:01:02 CEST 2019

Dokázat to nedokážu, ale tak nějak podvědomě si myslím, že XOR závislost těch signálů zavede. Používá se u digitálních signálů jako modulátor, takže výsledek bude jeden signál namodulovaný tím druhým. A když si ještě představím, že XOR je vlastně takový jedním vstupem řízený invertor toho druhého vstupu, takže jeden signál bude diktovat, kdy má/nemá být invertovaný ten druhý. Nějak nedůvěřuji tomu, že by zůstaly lineárně nezávislé.

Jakub Šerých