jedna matematicka...

Miroslav Mraz mrazik na volny.cz
Pondělí Duben 8 20:09:22 CEST 2019

Vidím to stejně, dokázat neumím. Pokud je mezi vstupem a výstupem
kauzální souvislost, patrně bude existovat i korelace. Možná by stálo za
úvahu posílat do toho xoru signály z budoucnosti, čímž by asi kauzalita
padla. To sice zní jako blbost, ale v digitální technice lze použít
třeba zpožďovací linku a máte co potřebujete. Ostatně pseudonáhodné
generátory nic jiného nejsou než kombinace zpoždění a xoru.

Mrazík