Re: Porovnání čidel MEMS na meteorologii

Zdeněk Lada zdenek023ster na gmail.com
Pondělí Duben 8 13:46:53 CEST 2019

Dobrý den,

to máte dobré že vám údaj z BME280 sedí. Nejde mi to do hlavy, podle mě
modul pro Arduino pájí pastou strojně, takže dodržení teplot by mělo
přicházet v úvahu.
Proč měříte teplotu DS18B20? Co jsem se díval do katalogového listu, tak
SHT35 by mělo být přesnější...
BME280 máte z modulu, nebo jste jej pájel sám?

Jinak můj modul je tento:
https://arduino-shop.cz/arduino/1361-bme280-modul-mereni-teploty-vlhkosti-a-barometrickeho-tlaku-precizni.html?gclid=Cj0KCQjw4qvlBRDiARIsAHme6oufFHWeykuwuN86XTOPeCCLPSMVp0Ge8QRYVqJhUbh4FkzV4s7pKbgaAh6UEALw_wcB

co jsem z vašich odpovědí usoudil tak problém není ani tak ve falešném
BME280 nebo jeho kopii, jako zřejmě ve špatném skladování, kdy se čidla
rozjedou nebo ve špatném způsobu pájení. Přijde mi že prvních 5 minut je
údaj teploty mého BME280 vyšší asi o 1,5 °C než údaj PT1000 a pak se to
sníží asi na 0,7 °C.

Zdeněk