RE: Horní propust 12dB/oct pro 150Hz

Krucinsky, Ladislav ladislav.krucinsky na linde-mh.cz
Pondělí Duben 8 13:02:28 CEST 2019

Určitě by se audiofil našel ale ne mezi podvodními hokejisty pro které to bude určeno ☺

Zdravím
Ladislav Kručinský

From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Pavel Hudecek
Sent: Monday, April 08, 2019 12:48 PM
To: HW-news
Subject: Re: Horní propust 12dB/oct pro 150Hz

Já to pochopil tak, že se neptá zda se to nějak znatelně projeví, ale jak se to projeví. Tak jsem zkusil část spočítat:

Tady indukčnost drátu:
http://members.chello.cz/mstrocka/indukcnost/Indukcnost.html (asi z Amatérské Radiotechniky)
pro l 1 cm a D 0,5 mm mi vyšlo 0,0058 µH (za předpokladu, že uvedený loge je ln)
při 150 Hz bude reaktance 5,5 µOhm

Pak tu máme seznam:
>  V tom pripade by mohlo fungovat 2x220nF, 2k2, 220nF a 22k.

220n má při 150 Hz  4,8 kOhm

Nejvyšší ovlivnění bude tedy u těch 2k2, kde dojde ke změně 0,0058µ/2,2k, tedy 2,6E-12, resp. 5,2 pokud to bude na obou nohách.

Zajímalo by mě, zda by se našel audiofil, co bude tvrdit, že tu chybu na cca –240 dB pozná:-)

PH