Re: Porovnání čidel MEMS na meteorologii

Zdeněk Lada zdenek023ster na gmail.com
Pondělí Duben 8 10:50:07 CEST 2019

Zdravím,

Co vím tak meteorologické stanice CHMI mají čidlo Vaisala PTB330.

https://www.vaisala.com/sites/default/files/documents/PTB330-datasheet-B210708EN-E.pdf

Liší se tím jestli mají jen jeden tlakový senzor, nebo tři pro dosažení
vyšší přesnosti. Neobsahují piezorezistivní senzor, ale kapacitní.
Přesnost 01, hPa je úplně jinde než u běžných senzorů k Arduinu...