RE: Horní propust 12dB/oct pro 150Hz

Krucinsky, Ladislav ladislav.krucinsky na linde-mh.cz
Sobota Duben 6 18:03:20 CEST 2019

Díky Balu, tak nějak jsem si to představoval.

Zdravím
Ladislav Kručinský

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of balu
Sent: Saturday, April 06, 2019 5:29 PM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: Re: Horní propust 12dB/oct pro 150Hz

Ahoj,

ak je to cisto pasivny RC filter, tam nie je velmi co navrhovat. Budu to dva hornopriepustne R-C clanky v serii :-)

https://www.electronics-tutorials.ws/filter/filter_3.html

Ak ma vstup naozaj definovanu impedanciu 22k, moze sa pouzit ako R2. V tom pripade by mohlo fungovat 2x220nF, 2k2, 220nF a 22k.

b.